HVORDAN GJENNOMFØRE DIN BOOKING

1 Velg dato for oppholdet.
2 Velg romtype.
3 Betaling & bekreftelse.

Om du fortsatt opplever problemer, send en e-post til pers@pers.no . Takk!

ÅPNINGSTIDER BOOKING

Man-Fre 8:00 - 16:00
Lør - 9:00 - 15:00
Søndager kun etter avtale!
Har du en kampanjekode?

Regler for hund og kjæledyr

REGLER FOR HUND OG KJÆLEDYR I HOTELL OG LEILIGHETER


1. HUND/KJÆLEDYR TILLATT I NOEN ROM OG LEILIGHETER
Det er tillatt å ha med hund/kjæledyr i noen rom i hotellet, noen leiligheter i Pers Lodge og alle leiligheter i Gol Appartement. Det må betales et tillegg for å ha med hund, for tiden kr 200,- pr. dyr pr. opphold.

2. MELD FRA FØR ANKOMST
Alle som har med hund eller andre kjæledyr må melde fra om dette ved bestilling/før ankomst. Dersom det oppdages at dette ikke er overholdt, vil gjesten bli belastet med et gebyr på kr 1000,-.

3. INN OG UT AV HOTELLET
Hund eller annet kjæledyr må ikke tas med inn i resepsjonen på hotellet. Kjæledyr skal tas inn i hotellet via garasje. Garasjen holdes stengt alle dager kl. 23.00-07.00. Hvis det er behov for å gå inn eller ut i dette tidsrommet – ta kontakt med resepsjonen.

4. OPPHOLD I FELLESOMRÅDER
Pers Hotell bestreber seg på å ha et allergivennlig miljø, og det er derfor ikke tillatt å ha med hunden/kjæledyret i hotellets fellesområder. Gjester som ikke overholder dette, vil bli bortvist.

5. FØRERHUND
Det er tillatt å ha med førerhund i hotellets fellesfasiliteter, men om mulig ber vi om at dette begrenses til et minimum, og at det vises hensyn til andre gjester.

6. DAGRENGJØRING AV ROM
Rom og leiligheter hvor det bor hund vil ikke bli rengjort under oppholdet. Dersom det ønskes rengjøring/nye håndklær osv. må vårt personale kontaktes. Under rengjøringen må gjesten selv være tilstede, eller ha kjæledyret i bur.

7. KJÆLEDYRET PÅ ROMMET/I LEILIGHETEN
Ikke forlat kjæledyret alene over lengre tid. Det aksepteres ikke at kjæledyret forstyrrer naboer med f.eks. bjeffing. Dette kan føre til bortvisning.
Hund eller andre kjæledyr skal ikke ligge i møbler eller senger. Det er ikke tillatt å bruke hotellets servise til mating av kjæledyret.

8. ERSTATNING FOR EKSTRA RENGJØRING/ØDELEGGELSER
Dersom hotellet blir påført ekstra rengjøring og/eller erstatning som følge av ødelagte gjenstander, vil kostnaden bli belastet gjesten.

9. BORTVISNING
Dersom det skulle bli nødvendig med bortvisning, vil dette skje med omgående virkning, uten at gjesten har rett til avslag i prisen.

OPP

Pers hotell tekst...