Spørsmål og svar

Vi forstår at dere gjerne har mange spørsmål før deres besøk på Pers Hotell.Her har vi prøvd å samle de mest vanlige spørsmål og svar til dere.

Spørsmålene du trenger svar på før du besøker Pers Hotell

Nei. Bestiller du opphold hos oss betaler du ingenting før du sjekker inn.

Ja, det hender at ting kommer i veien. Som hovedregel kan du avbestille oppholdet kostnadsfritt frem til kl. 16.00 dagen før planlagt ankomstdato.
NB! Egne avbestillingsfrister for deltakere på Slarverennet.

Vi garanterer at dere får sjekke inn klokken 16. Ofte er det mulig å sjekke inn tidligere, men å vaske fra dagen før tar noen ganger litt tid etter at gjester sjekker ut klokken 12. Vi jobber for å få rommet ditt klart så fort som mulig. Dere kan høre med resepsjonen når dere ankommer om rommet er klart. Er det ikke klart er dere velkommen til å oppholde dere i våre fellesarealer, eller kanskje ta en tur i Tropicana før innsjekk? Vi låser gjerne inn bagasjen for dere mens dere venter.

Normalt er utsjekk klokken 12:00. Noen ganger er det godt å sove litt lenger eller drøye avreisen litt når man er på reise eller ferie. Det skjønner vi godt, men da må dere gi beskjed i resepsjonen senest dagen før dere skal reise. Dersom sen avreiser er tilgjengelig, koster det kr. 100,- pr. time ekstra dere ønsker å beholde rommet.

Ved mange samtidige gjester, kan det bli satt opp bordsettinger til frokost og middag på kort varsel. Hva som blir gjeldende for din bestilling opplyses om ved innsjekk/ankomst.
Frokost og dagens middag serveres i utgangspunktet som a la carte ved få spisegjester og som buffet ved mange besøkende.

Ja, vi har barnesenger til utleie. For kr. 400,- pr. opphold setter vi inn en oppredd reiseseng med dyne og pute. Dere også hjertelig velkommen til å ta med egen reiseseng. Ønsker dere å leie av oss, vil vi gjerne at dere bestiller på forhånd slik at vi kan ha sengen klar på rommet deres når dere sjekker inn.

Ja, hunder og de fleste andre kjæledyr er blant våre favorittgjester! Vi har en egen etasje med rom på hotellet samt noen leiligheter hvor de firbeinte kan få være med på besøk. Skal du ha med deg kjæledyr må vi vite det før du kommer, og det koster kr 400,- pr. dyr pr. opphold. Vi har litt strenge regler for både eier og dyr som må følges, og de kan leses her.

Tropicana Badeland har egne åpningstider og priser som du finner her. Som gjest hos oss har du alltid 50 % rabatt på inngangsbillettene. Vi har valgt ikke å inkludere inngang til badeland i romprisene våre, da det ikke er alle som er like glad i å bade og som ikke ønsker å betale for det.

Ja! Det er veldig hyggelig med overraskelser på rommet. Det kan være til kjæresten, kompisen, broren, moren, faren eller andre som fortjener det. Så lenge det avtales og planlegges på forhånd kan vi ordne det meste. Det mest vanlige å sette inn er en koselig fruktkurv eller en flaske vin. Noe kan du bestille som tilleggstjeneste allerede ved online reservasjon, mens noe må du ta kontakt med oss for å bestille. Vi setter gjerne inn blomster, men da vil vi at du bestille selv hos Gol Blomster slik at du er sikker på å få det du vil ha. De leverer til oss og vi setter det på rommet for deg.

Ja. Vi har mange parkeringsplasser. Mange ute, noen inne og du bestemmer selv hvor du vil parkere. Vil du parkere inne koster det kr 80,- pr. natt, som du kan betale sammen med resten av oppholdet. Parkering ellers og parkering i garasjen på dagtid er gratis. Vi kan dessverre ikke garantere eller reservere plass i parkeringsgarasjen.

Hos oss kan du lade bilen med Kople!

Ladeøkten startes med Koples app, ladebrikke eller drop-in betaling. Laderne er også åpne for mange ulike ladetjenesteleverandører. Her kan du se hvilke:
kople.no/lad-elbilen-andre-apper-rfid-ladebrikker

Veiledning for bruk av laderne finnes på selve laderen, eller her:
kople.no/veiledning

Det er Kople-pris på ladingen dersom du bruker Koples app, ladebrikke eller drop-in betaling. Her finner du informasjon om ladepris:
https://www.kople.no/veiledning/ladepris

Opplever du utfordringer med å lade, kan du ringe Koples døgnåpne
supporttelefon på tlf: 32 11 00 11.

Velkommen til en enkel ladeøkt under ditt opphold!

Her finner du mer praktisk info

Restauranten på Pers Hotell

Allergikere


Pers Hotell legger til rette for at alle skal få en hyggelig opplevelse hos oss. Informer oss ved bestilling om din allergi, matintoleranse eller…

bevegelseshemmede

Bevegelseshemmede


På Pers Hotell har vi flere rom som er tilpasset bevegelseshemmede. Kontakt oss vedrørende ditt behov, så hjelper vi deg med å finne riktig rom for…

Kjæledyr på hotellet

Hund og kjæledyr


Planlegger du å bo på Pers og vil ha med deg din hund, katt eller annet kjæledyr? På Pers Hotell har vi flere rom og leiligheter hvor kjæledyret ditt…